Tradiční pořadatel se spojil se silnou event agenturou P-TEAM.

Největší gastro festival v ČR hlásí změnu. Současný pořadatel, Spolek
Foodfest, se pro další ročníky spojil s mladou a silnou event agenturou
P-TEAM. Ta převezme zejména komunikaci s vystavovateli, komplexní
produkci festivalů a bude rozvíjet i obchodní potenciál GFF.

 

„Oba partneři se na trhu eventů pro veřejnost pohybují více než pět let a jejich zaměření na oblast gastra je velmi podobné. Spojení know-how, značky a potenciál obou týmů umožní rychlejší, dynamičtější a efektivnější rozvoj festivalů s ohledem na aktuální situaci na českém gastrotrhu.“

— Pavel Vysloužil, předseda Spolku Foodfest

 

Partneři disponují schopnostmi, kompetencemi a nově i silným zázemím, což
je skvělým předpokladem využití maximálního potenciálů značky Garden Food Festival. A to ve třech strategických směrech — k partnerům a možnostem pro jejich dlouhodobé originální a zážitkové promo, k restauracím a dalších konceptům a v neposlední řadě také směrem k návštěvníkům. A to jak výběrem zajímavých foodmakerů a barevnosti nabízených pokrmů, tak prostřednictvím doprovodného programu s nejlepšími českými kuchaři.“
— Kateřina Vašků, výkonná ředitelka P-TEAM, s.r.o.